Proste triki na odchudzanie. Uwaga: aż 10!

Proste triki na odchudzanie. Uwaga: aż 10!
5 (100%) 1 vote

Będzie krótko i na temat, czyli sztuczki, które gwarantują naprawdę szybkie odchudzanie. Jest ich dziesięć. Stosuj każą z nich, a na pewno schudniesz.

  • Jedz śniadania

Największy błąd, jaki robią osoby próbujące schudnąć to ograniczanie kalorii przez rezygnacje ze śniadania. Tymczasem badania wykazały, że osoby jedzące pożywny pierwszy posiłek w sumie w ciągu dnia zjadają mniej. Poza tym zjedzenie śniadania w ciągu pierwszej godziny po obudzeniu nakręca metabolizm na cały dzień. Jeśli nie zjesz normalnego śniadania to już po krótkim czasie poczujesz osłabienie i będziesz ratować się kaloryczną drożdżówką lub czekoladą.

I najważniejsze: w czasie śniadania możesz pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa. Z części badań wynika, że nawet ciacho można zjeść na śniadanie bezkarnie – ale uważaj – nie przesadzaj, bo cukier jednak bardzo mocno wpływa na gospodarkę insuliną.

  • Śpij co najmniej 8 godzin na dobę

Brak snu powoduje spadki poziomu energii i koncentracji co sprzyja sięganiu po kaloryczne przekąski i czekoladę. Kto śpi dłużej, ma mniejszy apetyt na słodycze, ale też na… tłuste potrawy.

  • Pij szklankę wody przed każdym posiłkiem

To najprostsza metoda, by zjeść mniej. Około 15 minut przed posiłkiem wypij szklankę wody o temperaturze pokojowej, a szybciej poczujesz sytość w żołądku.

  • Kup mniejsze talerze

Ta sztuczka oszukuje mózg. Zjadasz pełen talerz, a kalorii jest mniej. Poza tym posiłki podawane na małych talerzach wydają się bardziej sycące.

  • Zjedz coś przed pójściem na zakupy

Wizyta w supermarkecie z pustym żołądkiem skończy się sporym zapasem kalorycznych i niezdrowych rzeczy w twoim koszyku, jest też ryzyko, że skusisz się na szybkie schrupanie czegoś na miejscu.

  • Słodycze i kaloryczne przysmaki, jeśli musisz je mieć w domu, schowaj wysoko w szafkach

Zjesz mniej, jesli po każdą czekoladkę trzeba będzie wspinać się na stołek i szukać jej w czeluściach szafki. To samo dotyczy przekąsek w szufladzie służbowego biurka.

  • Trzymaj w zasięgu ręki owoce i warzywa

Kiedy poczujesz chęć na przegryzienie czegoś, sięgniesz po to, co stoi najbliżej. To pozwoli ci wyrobić zdrowe nawyki.

  • Uważaj na TV

Nie chodzi tu tylko o leniwy tryb życia przed ekranem, ale o reklamy różnych niezdrowych i kalorycznych pyszności, po których trudno jest zachować zdrowy rozsądek i wyrzucić z głowy marzenie o tej apetycznie wyglądającej czekoladce. Podobnie zgubny wpływ mogą mieć programy kulinarne.

  • Zrezygnuj z windy

O ile nie mieszkasz na 30 piętrze nie powinno to być zbyt bolesne, a pozwoli ci każdego dnia spalić kalorie będące równowartością czekoladowego batonika. Poza tym chodzenie po schodach rewelacyjnie modeluje te części ciała, które wymodelować najtrudniej czyli uda i pośladki, poprawia też wygląd łydek.

  • Kiedy idziesz do restauracji poproś, by od razu połowa twojej porcji została zapakowana na wynos

Porcje są naprawdę zbyt duże w stosunku do zapotrzebowania kalorycznego przeciętnej osoby.  No, jeśli wybierasz się do Atelier Amaro pewnie nie musisz obawiać się przejedzenia, ale mimo wszystko większość restauracji, tych serwujących normalne posiłki, a nie tzw. menu degystacyjne, przygotowuje kopiaste talerze jedzenia. Nie zjadaj wszystkiego, to co zostawiasz bierz na wynos. Schudniesz i zaoszczędzisz.

PS. Te same sztuczki przedstawiłam wcześniej w formie prezentacji. Jeśli wolisz obrazki zajrzyj TUTAJ.

 

Anita Jurkin

pozdrawiam :-)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

twenty five − = twenty three