Jak schudnąć z brzucha, czyli dieta na schudnięcie odchudzająca głównie brzuch

Jak schudnąć z brzucha, czyli dieta na schudnięcie odchudzająca głównie brzuch
Rate this post

odchudzanie1

Ten sposób jest idealny, naprawdę działa, przetestowałam, podobnie jak kilka znajomych mi osób, którym go poleciłam. Co ciekawe zasada odchudzania jest naprawdę bardzo prosta: jedz często, a mniej i zadbaj o to, żeby organizm nie wytwarzał za dużo hormonów stresu (głównie kortyzolu) i wykształcił na nowo większą wrażliwość na insulinę (pokonał insulinooporność). Jeśli ci się to uda – jesteś w domu. Brzuch ulegnie spłaszczeniu i to ekspresowo!

Aha – zadbaj też o regularne wypróżnienia – nic tak nie spłaszcza brzucha jak możliwie puste jelita i brak wzdęć, ale po kolei.

 

Mój sposób na to jak schudnac z brzucha

Krótkie naświetlenie problemu: na brzuchu masa tłuszczu (przynajmniej masz takie wrażenie), uczucie ciężkości po jedzeniu, pobąkiwanie od czasu do czasu, nieregularne wypróżnienia. Aby pozbyć się tych problemów redukujesz ilość posiłków, zjadasz 2 lub 3 posiłki dziennie – i nic. Brzucho jak było, tak i jest wydęte. Robisz brzuszki, ale i one nie działają. O kand (nie powiem czego) potłuc takie odchudzanie.

Powiem ci tak (pominę opinie ekspertów, bo do nich już niejednokrotnie nawiązywałyśmy w tym blogu:

  • ja osobiście zauważyłam, że wydęcie brzucha często pojawia się tuż po niewłaściwym śniadaniu lub – wtedy, gdy śniadania nie zjem. Najlepiej wpływają na mnie płatki owsiane gotowane na wodzie z dodatkiem siemienia lnianego (na garść płatków łyżka siemienia) dodanego już po ugotowaniu płatków, wymieszane z trzema łyżkami jogurtu greckiego (tego tłustego) i łyżką miodu (dla zdrowia i do smaku). Po takim śniadaniu brzuch jest płaski do obiadu,

  • na obiad nie jem niczego smażonego, dzięki temu brzuch nie pęcznieje, pierś kurczaka gotowana na parze z jakimiś lekkostrawnymi jarzynami, do tego trochę kaszy gryczanej i brzuch w dalszym ciągu powinien pozostać płaski, aż do kolacji,

  • na kolację twaróg – raczej w opcji na lekko słodko czyli np. z sezonowymi owocami, wolę z cebulą ale gdy ją dodam – brzuch ulega wybrzuszeniu, zamiast twarogu proponuję ci domowy chleb żytni na zakwasie z odrobiną kminku, zakwas możesz od kogoś dostać (sprawdź zakwasową mapę polski) i z siemieniem lnianym tudzież innymi ulubionymi ziarnami. Do tego jakaś dobra jakościowo wędlinka, a z braku wędlinki: pomidor, jajko lub ponownie – kawałki piersi kurczęcej przyrządzonej na parze. Nie powinno wybulić cię do kolejnego śniadania.

 

Dieta odchudzająca brzuch a ilość posiłków

Zauważyłam, że wśród moich znajomych z “mięśniami piwnymi” dominuje jeden typ osób. Są to osoby jedzące rzadko (1-2 posiłki dziennie), ale wrzucające w siebie ogromne ilości pokarmów. Część z tych osób stale coś podjada pomiędzy posiłkami przy czym podjadanie to polega na wrzucaniu w siebie śmieciowego, wysokowęglowodanowego i / lub wysokotłuszczowego jedzenia.  Gdy człowiek napycha się do granic możliwości żołądek ulega rozciągnięciu, a brzuch zostaje wypchany. Dodatkowo jeśli człowiek ten narażony jest na stres fizyczny, bo np. pierwszy posiłek zjada w godzinach popołudniowych zapominając o śniadaniu – w organizmie rośnie kortyzol powodujący odkładanie się tłuszczu na brzuchu.

Jeśli chcesz spłaszczyć i odchudzić brzuch jedz mało, ale częściej – 5-6 małych posiłków dziennie. Na początek to najlepsza metoda na schudnięcie.

 

Najprostsza dieta na schudnięcie

Wszystkie powyższe zmiany mają na celu wyregulowanie metabolizmu i poprawę trawienia, ale żeby pozbyć się tkanki tłuszczowej z brzucha tak czy inaczej należy wypracować deficyt kaloryczny lub przejść na dietę, która odchudza bez liczenia kalorii. Najprostszym rozwiązaniem jest wg mnie skorzystanie z zaleceń diet niskowęglowodanowych (LCHF lub slow carb) plus wspomaganie w postaci zielonej kawy lub afrykańskiego mango, które szybko zwiększają wrażliwość komórek na insulinę eliminując napady wilczego głodu skłaniające nas często do opychania się na zapas i bez opamiętania.

Anita Jurkin

pozdrawiam :-)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

− one = eight