Rate this post

zaparcia

Gdyby zapytać osoby walczące z nadmiarem kilogramów, na czym polega skuteczne odchudzanie, większość odpowiedziałaby, że na stosowaniu redukujących ilość spożywczych kalorii diet oraz aktywności fizycznej. Właściwie byłoby to słuszne stwierdzenie, gdyby nie fakt, że wiele osób wybiera drakońskie diety odchudzające, założeń których nie są w stanie do końca zrealizować. Tymczasem skuteczne odchudzanie jest możliwe i to bez większych wyrzeczeń. Wystarczy tylko trzymać się pewnych zasad, by przyspieszyć tempo przemiany materii oraz nie odczuwać głodu przez cały dzień.

1. Węglowodany jedz do południa, białko – na wieczór. W ten sposób nie będzie trzeba ograniczać żadnych produktów spożywczych. Węglowodany należy spożywać w godzinach dopołudniowych, ponieważ wtedy jesteśmy bardziej aktywni. Białko po południu oraz wieczorem daje uczucie sytości, a jednocześnie podkręca metabolizm, którego tempo wyraźnie spada w późniejszych godzinach.

2. Pij sporo wody – nie tylko wtedy, gdy będzie chciało Ci się pić. Pamiętaj, że odczuwanie pragnienia to znak znacznego już odwodnienia organizmu. A tylko odpowiednio nawodniony ustrój jest w stanie efektywniej spalać tłuszcz zmagazynowany w tkankach.

3. Wyeliminuj z jadłospisu słodycze. To one są zwykle powodem dodatkowych kilogramów, ponieważ dostarczają pustych kalorii, tłumiąc apetyt tylko na krótki czas. Jeżeli natomiast nie możesz zrezygnować ze słodkości, ogranicz je i nie spożywaj ich na pusty żołądek. Jeśli musisz po nie sięgnąć, to po obiedzie – jako deser. Białko i błonnik pochodzące z posiłku spowalniają przyswajanie węglowodanów pochodzących ze słodyczy.

4. 20 minut przed posiłkiem, zjedz garstkę orzechów włoskich. Stanowią one cenne źródło kwasów omega-3, które spowalniają trawienie. Dzięki temu uczucie sytości będzie trwało znacznie dłużej. To pozwoli Ci zapobiec podjadaniu, które negatywnie wpływa na Twoją sylwetkę.

5. Wspomóż się naturalnymi suplementami. Możesz wybierać spośród tzw. supresantów apetytu oraz fat-burnerów. Świetne efekty daje spożywanie L-karnityny, zielonej herbaty (np. Slimette). Hoodia Gordonii z kolei to doskonały supresant apetytu.

6.  Otrębami posypuj tłuste dania. W ten sposób zmniejszysz wchłanianie tłuszczów oraz gromadzenie ich nadwyżki w tkance tłuszczowej. Jednocześnie pamiętaj o zasadzie nr 2 – zbyt duża ilość błonnika może powodować zaparcia.

7. Nie rezygnuj ze śniadania. Jest ono najważniejszym posiłkiem na początek dnia, który ma zapewnić odpowiednią porcję energii. Jeśli odpuścisz, w kolejnych godzinach zjesz dużo więcej, co może odbić się niekorzystnie na Twojej sylwetce.

8. Posiłki spożywaj regularnie. Albo przynajmniej staraj się to robić w miarę systematycznie. Najlepiej jeść co 4-5 godzin, by nie dopuścić do uczucia głodu. Jeśli będziesz posiłki spożywać mniej więcej o tej samej porze, przyzwyczaisz organizm do systematyczności, co będzie skutkować wyregulowaniem tempa przemiany materii.

9. Nie objadaj się na noc. Wieczorne posiłki powinny być lekkie. Pamiętaj, że w późnych godzinach tempo przemiany materii znacznie spada, co może powodować odkładanie się niestrawionych pokarmów w tkance tłuszczowej.

10. Aktywność fizyczna ponad wszystko. Aby skuteczne odchudzanie mogło dojść do skutku, nie należy zapominać o wysiłku. Na spalanie tkanki tłuszczowej polecane są przede wszystkim ćwiczenia aerobowe (np. bieganie, pływanie). Można także zdecydować się na trening interwałowy, trwający ok. 15 minut. Część osób poleca tabatę (więcej informacji tutaj -> klik), jednak z powodu swojej specyfiki, takie ćwiczenia mogą szybko zniechęcić, choć plusem jest, że trwają zaledwie kilka minut.

A Wy jakie macie sprawdzone sposoby na skuteczne odchudzanie?

Linea Detox - w jaki sposób działa, czy pomaga, jakie ma opinie?
Rzut okiem na produkty Aqua Slim

FEEDBACK


pięć + 2 =

+ 3 = siedem