Rate this post

Lose weight now

To przede wszystkim kobiety mają obsesję na punkcie szczupłej sylwetki. Panowie zaś marzą o idealnej muskulaturze. Jej zaś nie da się zbudować bez odchudzania. Trzeba pozbyć się nadmiaru zbędnych kilogramów, zamieniając tłuszcz w wartościową masę mięśniową. Mężczyźni poszukują więc sprawdzonych metod, dzięki którym uda się rozbudować mięśnie, na widok których koledzy będą zielenieć z zazdrości, a dziewczyny będą mdlały z wrażenia.

Testosteron jest Twoim wsparciem

Droga do uzyskania ładnej muskulatury nie jest usłana różami. Bez odpowiedniego treningu nie masz szans na zbudowanie beztłuszczowej masy mięśniowej. I nie ma znaczenia, że nie zamierzasz wyglądać jak Robert Burneika. Nawet jeśli chcesz, by Twoja muskulatura była mniej rozbudowana, i tak ćwiczenia na siłowni Cię nie ominą.

Twoim wsparciem jest jednak testosteron – najważniejszy męski hormon, od którego zależy nie tylko seksualność. Zwiększa masę mięśniową oraz poprawia wytrzymałość mięśni. Ponadto pozwala na gromadzenie pokładów energii, które możesz spożytkować podczas ćwiczeń na siłowni – bo to one są podstawą męskiego odchudzania.

Tylko jak podnieść poziom testosteronu, by w maksymalny sposób wykorzystać jego właściwości? Niektórzy uciekają się do stosowania środków dopingujących – ale jest to działanie nielegalne i wpływające negatywnie na organizm. Tym bardziej, że część tych środków ma zupełnie inne zastosowanie. Ale istnieją środki – legalne, które naturalnie pobudzają organizm do zwiększonej produkcji tego hormonu.

Do naturalnych stymulatorów testosteronu zaliczyć można:

  • kwas D-asparaginowy – poprzez podniesienie poziomu hormonu luteinizującego, wpływa na zwiększenie wydzielania testosteronu, dodatkowo zwiększa wydzielanie tlenku azotu, poprawiając sprawność seksualną,
  • Tribulus terrestris (buzdyganek) – uważany za afrodyzjak, poprawia sprawność seksualną, stymuluje procesy prowadzące do zwiększenia produkcji testosteronu,
  • Fenugreek (kozieradka) – odpowiada za stymulowanie uwalniania insuliny, co wpływa pozytywnie na procesy anaboliczne mięśni, zwiększa produkcję testosteronu, poprawiając sprawność seksualną.

Przydatne spalacze tłuszczu

Żeby zbudować beztłuszczową masę mięśniową, trzeba pozbyć się zapasów tłuszczu zgromadzonych w tkankach. Czasami dobry trening aerobowy nie wystarczy, by osiągnąć zamierzony efekt. Dlatego warto sięgnąć po sprawdzone spalacze tłuszczu, które pobudzą termogenezę oraz przyspieszą lipolizę.

  • CLA (sprzężony kwas linolowy) ma na celu przywrócenie równowagi między tkanką tłuszczową a tkanką mięśniową. Nie będę się rozpisywać na temat tej substancji, ponieważ jakiś czas temu poświęcałam jej cały wpis (zainteresowanych odsyłam -> klik).
  • L-karnityna – to jeden z najbardziej popularnych składników tzw. fat-burnerów. Jej zadanie polega na transportowaniu długołańcuchowych cząsteczek tłuszczów do mitochondriów, gdzie ulegają spaleniu (to w dużym uproszczeniu). Substancja ta pozwala więc na zamianę masy tłuszczowej w masę mięśniową.
  • Ekstrakt z zielonej herbaty w połączeniu z kofeiną pochodzącą z guarany może przyspieszyć termogenezę nawet o 77% – tak wykazują przeprowadzone badania. Taką mieszankę można znaleźć w Slimette (do kupienia tutaj).

Kreatyna – na przyrost masy mięśniowej

Męskie odchudzanie stawia sobie za główny cel przyrost masy mięśniowej. W tym pomóc może odpowiednio dobrany trening, wspierany przez suplementację. Numerem jeden wśród sportowców są oczywiście preparaty bazujące na kreatynie. Jest to substancja, która bierze udział w produkcji oraz odpowiada za przenoszenie ATP do mięśni. W ten sposób możliwe jest zwiększenie wykorzystania energii docierającej do mięśni. Dzięki temu stają się one silniejsze i bardziej wytrzymałe, a więc gotowe na intensywniejszy trening.

Warto wiedzieć, że przyjmowanie preparatów z kreatyną daje efekt tzw. pompy. Dzięki zwiększonemu napływowi wody komórki mięśniowe zwiększają swoją objętość, w rezultacie czego mięśnie są wyraźnie napompowane.

Kreatyna może występować w kilku formach, które różnią się m.in. szybkością wchłaniania. Dlatego najlepiej sięgać po suplementy, które stanowią zastrzyk trzech najważniejszych „odmian”. Sporą dawkę zawiera preparat Creadrene. Więcej o nim tutaj ->klik.

Bez diety i treningu ani rusz

Podstawą męskiego odchudzania jest odpowiednio zbilansowana dieta, obfitująca przede wszystkim w białko. Ale nie powinno w niej zabraknąć węglowodanów (także prostych) i tłuszczów. Są to składniki niezbędne do budowania wartościowej masy mięśniowej. To jednak się nie uda, nawet z najlepszymi suplementami. Kolejnym ważnym elementem jest trening – aerobowy i siłowy. Osobom początkującym polecam skorzystanie z usług trenera personalnego, który dobierze odpowiednią dietę i przygotuje program ćwiczeń.

7 sposobów, by nie przytyć zimą
Zielona kawa - czy rzeczywiście może pomóc w odchudzaniu?

FEEDBACK


+ 7 = dwanaście

17 − szesnaście =